Een harde wind

DSC_0014Na drie seconden begreep ik weer waarom ik zo tegen het klusje had opgezien. Keukenladen leeghalen, stofzuiger erbij en dan met dat plakplastic in de weer. Zie het maar eens netjes recht in een lade te plakken zonder blaasvorming. Een lade bovendien, die ik er niet uit kan nemen tenzij eerst de cv-radiator gedemonteerd wordt. Lekker de halve ochtend met drie laden aan het stoeien geweest. Je moet toch wat om nuttig bezig te zijn? Het weer nodigt niet heel erg uit tot buitenwerk. Mijn rug ook al niet. Die keurig nette keukenladen geloven jullie wel. Dus laat ik de bloeiende witte regen aan de pergola zien. Nu het nog kan. Want er staat een knoert harde wind.

8 thoughts on “Een harde wind

  1. Heel mooi die witte regen ,
    De blauwe hier , staat op springen. Zó mooi die dikke knoppen.
    Het belooft een vracht aan bloemen.
    gr.grt.ria
    Vervelend, tobben met de rug ….sterkte .

    • Blauwe regen is nog mooier, Ria ik hoop op een dikke vracht voor jullie. De gouden regen begint ook al dikke knoppen te krijgen Genieten in de natuur deze tijd van het jaar.

Geef een reactie

