Blij van de wei

DSC_0008
‘Ik heb een verassing voor je’, riep mijn persoonlijke barista vanmorgen. Hij weet na al die jaren precies hoe hij me snel naar beneden moet krijgen. Cappuccino en een verrassing… ik zat al. ‘Nee, ogen dicht en even opstaan.’ En aan mijn schouders werd ik richting keukenraam gemanoeuvreerd. En toen zag ik dit en daar word ik altijd heel blij van. We hebben het ons al een paar maal eerder afgevraagd; waar blijven de paarden? Het voelt alsof de lente nu definitief niet meer stuk kan.

19 thoughts on “Blij van de wei

  1. Hier ik zou ook hartstikke blij van worden. Bij ons om de hoek staan ook een aantal paarden van de Stichting Paard in Nood. Iedere ochtend als ik er met de hond langswandel, vind ik het een cadeautje.

  2. Ik kan me helemaal voorstellen dat dit uitzicht je blij maakt. Bij ons zijn het meestal schapen, die paarden vind ik mooier. Maar ja, een mens kan niet alles hebben, ik heb al zoveel.

  3. In het groene dal , in het stille dal.,
    prachtig ” plaatje ” .
    gr.grt.ria
    Zien jullie ook dat de paarden weg gehaald worden of
    zijn jullie dan zelf al weer vertrokken. ?

    • Grappig dat je er ook van gaat zingen, Ria. Een blogmaatje van me schreef: er staat een paard in de wei bij buurvrouw blogger, ja, ja….
      We zien dat de paarden regelmatig verplaatst worden naar een andere wei maar gedurende de maanden dat we hier wonen, zien we ze regelmatig.

Geef een reactie

