Bandeloos

P1190015
Bij het zien van deze foto lijkt het bijna of ik meer in techniek dan in de natuur geïnteresseerd ben, Niets is minder waar. Wacht, ik leg het even uit. We begonnen vanmorgen met een ritje naar de bouwmaterialenhandelaar. Voor een zak cement. En toen zag ik dit. Het is een opgestapelde hoeveelheid rupsbanden. En terwijl mijn privé metselaar zijn bestelling afrondde, trof mij het fotogenieke van dit bergje rubber. Daarna reden we naar een tuincentrum waar we een notenboom kochten. Kijk, dáár hoef ik uit verveling niet mijn camera uit mijn tas te vissen. Sterker nog, afgeleid door alle moois, vergat ik er zelfs foto’s te maken. Vandaar.

6 thoughts on “Bandeloos

Geef een reactie

