Blij ei

DSC_0005
Goed, ik weet. Ik ben nou eenmaal zo. Maar de afgelopen dagen heb ik toevallig wél de eerste koekoek gehoord, de eerste zwaluwen gezien en de eerste zaailingen gepot. De kersenbloesem is al bijna over haar hoogtepunt maar nog steeds mooi. De tulpen doen hun best al huiveren ze nog een beetje in de ochtendkou. Mijn huisvrouwengeluk koestert zich met een wapperende was in de stralende zon. Ondanks een discussie op FB waarin ik me mengde en die me op zijn minst doet zuchten. Ondanks de nachtvorst. Ondanks de mierenplaag in de slaapkamer. Ondanks het feit dat we al dagenlang geen TV meer kunnen kijken vanwege problemen met of aan de schotel. Blije mij. En het is geeneens nog geen mei.

7 thoughts on “Blij ei

    • Die discussie woedde bij een FB-vriendin en was behoorlijk fel, Marja. Voor één maal heb ik me er in gemengd al hou ik er niet zo van op de social media. Ik praat veel liever van mens tot mens da’s beter voor de nuances.

  1. Fijn dat je je niet van de wijs laat brengen door problemen/probleempjes! Hier geniet ik ook van ’s ochtends vroeg wakker worden van luid fluitende vogels, van wapperende was, van nagenieten van een huis vol logés, van napraten met middelste (en zijn vriendin) die erg tevreden was over een geslaagd filmproject, van pas gemaaid gazon, van de tuin die langzaam ontwaakt uit zijn winterslaap, etc, etc.

Geef een reactie

