Absurd

P1180948
Op Facebook ontving ik een bericht van Wehkamp met de volgende letterlijk tekst:
3 trends, 3 musthaves.
Fashion musthaves.
Met deze 3 musthaves ben je klaar voor een fashionable voorjaar. Shop de intems en looks hier.

Het woord musthave vind ik enorm onsympathiek. Appelleren aan iets moéten hebben. Hoezo? Dat maak ik zelf wel uit. Ik moét helemaal niks. En in een Nederlandse tekst negen Engelse woorden gebruiken, bevordert de leesbaarheid niet bepaald. Net zo min als die achterlijke rij bordjes onderaan de berg. We snappen echt wel dat we wegens kuilen en afbrokkelende bermen daar geen snelheid kunnen maken. Maar zo’n serie borden is toch lachwekkend. Denk niet dat ik bozig ben hoor. Maar een beetje mopperen is af en toe wel lekker.

8 thoughts on “Absurd

  1. Volg je wehkamp op facebook? Zo niet, dan moet je aan de ad-block. Je doet: googlen naar ad block. Download adblock voor jouw browser. Klik op het .exe bestand. Start je browser opnieuw. Vanaf heden: ben je verlost van 99% van die rottige advertenties op internet. Op FB, youtube, nieuwssites… heerlijk!

Geef een reactie

