Reflectie

DSC_0001
Vanuit de keuken zag de avondhemel er gisteren zo uit. Toen ik vervolgens aan de voorkant de zon weerspiegeld zag ik de ruiten van een flatgebouw, knipte ik nogmaals af. Het is super afgezaagd om zonsondergangen te fotograferen. De werkelijkheid is tien keer mooier. Maar ja, als zich vandaag alweer een mistig dagje voordoet en in mijn agenda ook niet bepaald veel fotowaardige momenten en situaties voorkomen, dan plaats ik het toch. In de hoop op iets originelers morgen.
DSC_0004

2 thoughts on “Reflectie

Geef een reactie

