Verrukkulluk

DSC_0050

Schreef ik aan het begin van de boekenweek nog dat ik momenteel nauwelijks aan lezen toekom, heb ik in twee dagen tijd dit boek verslonden. Toegegeven, het leest makkelijk weg want in dagboekvorm geschreven. Maar zo raak, onthutsend en met zelfspot overgoten, dat het me boeide van begin tot eind. Even googelen wie nou die schrijver is, vast een pseudoniem. De uitgever doet geheimzinnig. Namen van Arnon Grunberg en Sylvia Witteman worden genoemd door andere lezers. Ik hou het op Remco Campert. In elk geval is dit boek een aanradertje.

4 thoughts on “Verrukkulluk

Geef een reactie

