Snoeck aan de muur

DSC_0049
Twee maal eerder dit jaar liet ik werk van Jan Snoeck zien dat bij het Westeinde Ziekenhuis in de Haagse binnenstad te bewonderen is. Vandaag aandacht voor onze eigen Jan. Deze ets is een cadeautje van mij aan mijn echtgenoot toen we vijfentwintig jaar getrouwd waren. De ets werd uitgegeven toen Pulchri in Den Haag 150 jaar bestond. En dat is niet alleen zo’n typisch Haagse plek maar we kwamen er toentertijd veelvuldig. Trouwens, de voorstelling op deze ets sprak me erg aan en ik ben er nog steeds blij mee. Zowel met de man als met de Jan.

3 thoughts on “Snoeck aan de muur

  1. Je had het reeds eerder aangekondigd om deze Snoeck te laten zien. Mooie ets hoor! Fijn om te lezen dat je met beide Jannen blij bent.

Geef een reactie

