Spoorzone

P1180817

De lelijkheid mag ook wel eens getoond worden, toch? Nu de treinen door de Delfse spoortunnel rijden, kan eindelijk dat lelijke viaduct gesloopt worden. De grijs-grauwe band die horizontaal in het midden door deze foto loopt, is dat vermaledijde viaduct. Ik tel overigens maar vijf bovenleidingen, dat zou toch op z’n minst een even aantal moeten zijn. Of ben ik nou gek? Een deel ervan zijn tramleidingen, dat weet ik dan weer wel. Ach. We zien gewoon een rommelhoekje en zodra het er opgeruimder uitziet, laat ik het opnieuw zien. Afgesproken.

7 thoughts on “Spoorzone

  1. Pingback: Voortgang spoorzone | Wonen in Caldese (Italië)

  2. Op jouw vraag : ben ik nou gek,?? Zeg ik nee .!
    Of het een even aantal leidingen moeten zijn : heb geen idee .!
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

