Haags

DSC_0024

Net toen ik me liep af te vragen hoe en wanneer ik vandaag tijd zou hebben om eens een onvervalst Delfts plaatje te schieten, vloog deze ooievaar mijn keukenraam voorbij en ging op een nabij gelegen schoorsteen zitten. Dus holde ik naar boven om mijn camera te pakken. Logisch, zo’n in de schoot geworpen onderwerp mag je niet laten lopen. Of vliegen. Als geboren Haagse heb ik sowieso wel wat met ooievaars, want hij siert het stadswapen. Als vrouw voorbij de vruchtbare leeftijd, heb ik er wat minder mee.

6 thoughts on “Haags

  1. Hier zie je nooit ooievaars, ik vond het een machtig gezicht toen ik ze in het wild in Oegstgeest zag, een aantal jaren geleden. En nee, hier hoeft hij/zij in het kader van gezinsuitbreiding ook niet meer aan te komen 🙂

Geef een reactie

