Oost West

DSC_0037
Als er een top tien zou bestaan van huiselijke ongemakken dan scoren kapotte apparaten heel hoog bij mij. Er zijn dingen in het leven die nou eenmaal móeten en het liefst zo soepel mogelijk. Een wasmachine die de geest geeft, veroorzaakt erg veel ongemak. De kletsnatte was die eruit kwam en op de een of andere manier toch droog moet worden, de rompslomp van monteur bellen en de schok toen de man zei dat herstellen geen optie was. Eerlijk gezegd vreesde ik dat al maar hoopte op een wonder. Enfin, er staat al een nieuwe. Thuis is het eigenlijk heel Best.

De foto maakte ik onlangs tijdens onze overnachting aan zee. Meteen de laatste in de kleurloze serie die maar twee dagen duurde.

5 thoughts on “Oost West

  1. Oh Emie, dat vind ik jammer. Ik hou van kleurloos, zwart wit en een beetje grijs. Zijn prachtige kiekjes. Begrijp dat het merendeelkleur wil zien maar ik was stiekem blij verrast toen ik gisteren en vandaag je blog las en zag……………… Bedankt.
    ps zie wel liever een blauwe lucht dan een grijze, maar dit terzijde.
    Marga. Xx

  2. Het nieuwe ” witgoed” paste dus nog net in de kleurloze dagen.
    De Kleur kan weer doorkomen….!
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

