Kleurloos

DSC_0118
Het is natuurlijk wel een uitdaging om na een maand kleurrijke foto’s nu af en toe te kiezen voor zo kleurloos mogelijk. Deze presse-papier heb ik onlangs bij de kringloop gekocht voor nét geen twee euro. Het krukje waarop ik hem even heb gezet, vlak voor het raam, komt van dezelfde kringloop. Het dient als een kleine bijzettafel. De pootjes van de kruk zijn verveloos metaal en ik weet nog niet of ik ze strak in de lak ga zetten of de shabby uitstraling prefereer. Als ik dit soort spullen zat ben, breng ik ze weer terug naar de kringloop. Ik doe er makkelijker afstand van dan van iets dat relatief duur is geweest. De ware kringloop dus.

2 thoughts on “Kleurloos

Geef een reactie

