Geluk

P1180630
Glimmender, feestelijker en roder kan ik het vandaag niet maken. Het gaat hier om een stapel feesthoedjes bij een warenhuis. Vandaag heeft iedereen iets met rood. Althans als je afgaat op de commercie. Het vreemde is dat hoe meer er op gehamerd wordt om toch vooral deze feestdag niet ongemerkt voorbij te laten gaan, hoe meer ik me afzet en zeg: ja doei…de groeten met alle opgeklopte gedoe. Maar de hartjeskoekjes die mijn kleindochtertjes hadden gebakken deden mij wel smelten natuurlijk.  En alle cupido’s die wel in actie komen, wens ik veel geluk.

(kleur bekennen 14)

8 thoughts on “Geluk

  1. Ik ben heel gelukkig zonder dat door de commercie opgelegde gedoe, dat ook nog eens niet voldoende schijnt aan te slaan in Nederland, en vandaag al helemaal niet in het zuiden

Geef een reactie

