Smaken verschillen

P1180703-001
Ze smaken nog nergens naar. Tomaten moet je nu niet willen eten. Maar toen we van de week in Italië waren kon ik het niet laten om ze te kopen. Ze hebben hun weg gevonden in twee pruttelpotjes en een salade. Voordien kleurden ze nog even prachtig in de speciale schaal die ik voor tomaten op de vensterbank in Caldese heb staan. Nee, dan hebben we meer genoten van de smaak van sinaasappels uit Sicilië. De bloedsinaasappel is in deze tijd van het jaar volop verkrijgbaar. Zoet, vol en om je vingers bij af te likken. Dat heb ik dan ook zó veelvuldig gedaan, dat ik daarbij geen camera kon hanteren.

(kleur bekennen 12)

6 thoughts on “Smaken verschillen

  1. Persoonlijk heb ik liever een vleestomaat dan die kleine minkukeltjes,
    zomer en winter.
    De schaal is hartstikke leuk.
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

