In de herhaling

P1180748
Het is wel grappig als mijn blog actie en reactie oproept. Neem nou die van een week of vier geleden, toen ik wat beelden van Jan Snoeck liet zien. Mijn buurblogger Joop ging zelfs zover dat hij, na een bezoek aan de site van de kunstenaar, twee stukjes toegepaste kunst kocht. Vandaag was ik weer even in het Medisch Centrum Haaglanden in hartje Den Haag. Ik ben naar de voorkant van het gebouw gelopen om ook de patiënten van Jan aan jullie te laten zien. Van het bloemetje uit Gubbio gisteren naar een beeld in Den Haag vandaag, daar zit nog een vliegreisje tussen. Maar dat hadden jullie al door.

(kleur bekennen 11)

7 thoughts on “In de herhaling

  1. Pingback: Snoeck aan de muur | Wonen in Caldese (Italië)

Geef een reactie

