Scherven brengen…

P1180664
Een paar leuke groene flessen lagen bij onze aankomst in duizend gruzelementen op de slaapkamervloer. Niet fijn maar wel weer handig voor een sprankelend kleurenplaatje. Ach ja, zo moeilijk is het niet om overal iets positiefs in te zien. We konden meteen aan de slag. Ook al prettig want daar word je warm van. Onder hetzelfde motto klimmen we met veel plezier op de hometrainer. Het is een koude winter geweest hier in Caldese dus vooraleer het huis op temperatuur is, zijn wij alweer gevlogen. Inmiddels zijn de eerste twee rijen druiven gesnoeid. En daar gaat het tenslotte om.
(kleur bekennen 5)

9 thoughts on “Scherven brengen…

  1. Ik ben ook erg benieuwd naar ‘de dader’ maar gezien de veer bij de flessen denk ik een vogel die via de schoorsteen naar binnen is gekomen. Toen ik nog op huizen van buitenlanders paste en elk week langs ging om te kijken of alles OK was, heb ik vaak uilen aangetroffen… Maar wellicht zit ik er geheel naast!

  2. Scherven brengen geluk , leuker kun je het niet maken ,
    wel positiever ….en dat doe je óók.
    Mooi groen.Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

