Speuren naar kleuren

P1180628

In winkelcentrum De Hoven was het hartstikke druk. Zal komen omdat het overdekt is en het weer onvoorspelbaar blijft. In de bijbehorende parkeergarage maakte ik deze foto. In het kader van mijn lijstje ‘benodigdheden Caldese’ werden succesvolle aankopen gedaan (lakens en een pan). De stapel spullen die mee gaat naar Italië groeit. De voorbereidingen daarvoor zijn alweer in volle gang. Maar daar kom ik de komende dagen nog op terug. Morgen is het februari. Die maand ga ik me, net als vorig jaar, zo veel mogelijk op kleur richten. En ik merk dat ik er nu al naar loop te speuren.

2 thoughts on “Speuren naar kleuren

Geef een reactie

