Onbeantwoord

P1180611-001
Toen ik na de koffie bij mijn ouders aankondigde nog even bij Albert Heijn langs te zullen gaan, liet mijn moeder zich ogenblikkelijk ontvallen ‘Waarom zeggen zoveel mensen tegenwoordig DE Albert Heijn? En DE Blokker? Zouden die mensen niet weten dat je dat bij eigennamen niet doet?’ Tja. Geen idee. Misschien worden grote winkelketens meer als een instituut ervaren. Maar net zoals mijn moeder vind ik ook het heel lelijk klinken. Enfin, ik heb net droog de auto bereikt en maak op het parkeerdak bij Albert Heijn een foto van de snel veranderende weersomstandigheden. Twee minuten later rijd ik door een fikse hagelbui terwijl de zon schijnt. Vrijwel alle automobilisten passen hun snelheid aan. Behalve de man achter me, die me met lichtsignalen probeert over te halen toch vooral honderd kilometer per uur te blijven rijden. Waarom zijn er zoveel ongeduldige mensen?

13 thoughts on “Onbeantwoord

  1. “Behalve de man achter me, die me met lichtsignalen probeert over te halen toch vooral honderd kilometer per uur te blijven rijden. Waarom zijn er zoveel ongeduldige mensen?”

    Tsja … ik vind het niet vreemd als je 40 rijdt waar je 100 mag …
    Meestal passeer ik dan links en zeg
    DE Groeten!

Geef een reactie

