Mensen op maandag

DSC_0182-001
Vanwege een behoorlijke verkoudheid en het daaraan gekoppelde griepgevoel, heb ik mijn dag voornamelijk in bed doorgebracht. Dus blik ik – als jullie het goedvinden – nog even terug op onze recente reis door Thailand. Met wat eenvoudig meubilair en een kleine kraam, heb je in Bangkok al snel een straatrestaurant. Ik heb me laten vertellen dat veel werkende mensen niet eens de moeite nemen zelf te koken maar op straat hun maaltijd kopen. Wij deden dat ook geregeld en het smaakte altijd prima. Over de hygiëne heb ik me maar geen zorgen gemaakt. De bereiding van het eten zag er goed uit en niemand van ons is ziek geworden. Toen.

5 thoughts on “Mensen op maandag

Geef een reactie

