Een jaar later

P1180572
Toen ik vandaag bij mijn ouders was, bedacht ik dat ik wel een foto kon maken van de nieuwbouw van MCH Antoniushove. Om te laten zien dat het nu toch echt op begint te schieten. Maar als je de dagfoto vergelijkt met die van een jaar geleden, lijkt er niet veel veranderd te zijn. De contouren zijn hetzelfde. Alleen de kleur van de nieuwe gevel is nu anders. Het weer is even somber als op 27 januari 2014. De portiekramen, waar doorheen ik de foto beide keren maakte, zijn vandaag een beetje vuiler dan de vorige keer. Ik weet dat er binnen in de nieuwe vleugel heel hard gewerkt wordt en ik ga beslist over een paar maanden een spetterende foto plaatsen. Want dit is eigenlijk geen gezicht.

9 thoughts on “Een jaar later

Geef een reactie

