Glazig en wazig

P1180559Links het Hofje van Nieuwkoop, in het midden de beelden van Jan Snoeck en rechts de gebouwen van het Medisch Centrum Haaglanden. Als je dan tóch op zo’n historisch plekje staat in het centrum van Den Haag, dan moet daar wel even de dagfoto gemaakt worden. Ik stond binnen achter glas. De weersomstandigheden gaven geen aanleiding om op mijn gemak buiten foto’s te maken. Het levert een somber plaatje op maar de rest van de situatie was gelukkig helemaal niet somber. Ik was er even met mijn vader, die als het er op aankomt, nog sneller naar de wachtende auto kan lopen dan ik.

6 thoughts on “Glazig en wazig

  1. Pingback: Snoeck aan de muur | Wonen in Caldese (Italië)

  2. Pingback: In de herhaling | Wonen in Caldese (Italië)

  3. Werk van Jan Snoeck is mooi ondanks het wazige. Naar aanleiding van je blog heb ik de site van Jan Snoeck bezocht. En toen twee toegepaste kunst dingen besteld.

Geef een reactie

