Storm in huis

DSC_0012
Als ik vandaag de deur uitga, zal het al weer donker zijn. Da’s geen goed moment om foto’s te maken. De storm buldert momenteel om het huis. Om mijn net geföhnde haar niet naar coupe windhoos te transformeren, blijf ik heerlijk binnen. Ik kan ik mijn tijd goed besteden met opruimen en spullen inpakken waarmee ik morgen iets leuks hoop te doen. Ik loop op schema, mijn opruimwoede neemt hevige vormen aan. En voordat de tulpen maandag in de groencontainer verdwijnen mogen ze nog even op de kiek. Fotoprobleem ook weer opgelost.

4 thoughts on “Storm in huis

Geef een reactie

