Elvis en Edwin

DSC_0014
Kleinkinderen en kaarsen, ze vrolijken onze winter op maar je krijgt er wel vieze ramen van. De behoefte aan licht doet mij de spons en zeem ter hand nemen en yeah wat knapt het lekker op. Ik ook. Poetsen is niet mijn hobby maar met een cd-tje waarop ik mee kan blèren, krijg ik er zelfs nog lol in. Mijn muzikale keus viel op Elvis en dat komt vast door een artikel in de Volkskrant vandaag. Edwin de Roy van Zuydewijn blijkt een grote fan van Presley te zijn. Ik ook maar dan in afgezwakte vorm. Met Cliff Richard is het ook goed ramen lappen. Zelfs André Hazes wil mij nog wel eens aan de poets krijgen. Dat hadden jullie niet verwacht, hè?

8 thoughts on “Elvis en Edwin

  1. Niet verwacht maar leuk om te weten.
    Bij mij doet de muziek en zang van Julio Iglesias het huis ” blinken ” haha.
    Gr.Grt.
    Ria
    P.S.op de blog van onze vriendin Simone ( Jalon/LLiber ) werd ook de vergelijking
    met Sydney gemaakt …..

Geef een reactie

