Stoelendans

P1180552
Twee dikke en op het oog zware fauteuils waren bij ons overcompleet. Vandaag kregen ze een nieuwe bestemming elders. Toen kon er doorgeschoven worden. Een ouderwetse leunstoel, waaraan vooral de heer des huizes zeer gehecht is, werd verbannen uit de woonkamer en staat nu in de werkkamer. In zijn plaats staat nu een stoeltje dat we ooit meenamen naar Italië maar dáár weer overcompleet werd. Schuiven en ruimte maken is duidelijk mijn missie vandaag. Kersttroep weg, verse tulpen in de aanbieding bij Appie. Zo kan een regendag voor mij toch zonnig voelen.

10 thoughts on “Stoelendans

  1. Volgens mij wonen jullie heel mooi! Ik hou ook van ruimte en schuiven. Hier niet van/naar Italië maar elders 🙂 En de kerstboom? Die mocht een week geleden al het veld ruimen. En nog vind ik af en toe een naald

  2. Ook hier is vandaag alles opgeruimd. Als ik de foto zo zie, is de plek waar dit stoeltje staat, een hele gezellige plek. Leuk!

  3. Het zijn de kleine dingen die het doen.
    Bij ons hebben wij zondag al geruimd.
    Kerst over , versiering over , zo werkt het bij mij altijd.
    Gr.Grt.
    Ria

    • Marthy en Marja we hadden geen boom dit jaar, minimalistisch maar wel wat saai. Het scheelde ook dat we beide kerstdagen niet thuis waren maar eigenlijk vind ik het niks zo zonder boom. Weer wat geleerd.

Geef een reactie

