Balkonscène

DSC_0002
Dat zag er mooi uit zeg, vanmorgen vroeg. Ik hing vóór negen uur al uit het raam om de verse sneeuw te fotograferen. Deze foto maakte ik om half twee aan de achterkant van ons huis. Het ziet er net iets minder donker uit dan het plaatje van eerder vanmorgen. Nee, ik ga, zelfs voor een foto, niet naar buiten. Ik maak een lekker Thais maaltje voor als er vanavond vrienden komen eten. Derde kerstdag, met de top 2000 op de achtergrond en soms zelfs op de voorgrond. Ik vermaak me wel.

10 thoughts on “Balkonscène

  1. Sneeuw is totaal niet ” mijn ding ” 😃 ,,
    en NA kerst hoeft het al helemaal niet meer, maar het levert wel mooie plaatjes.
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

