Mensen op maandag

DSC_0236
Vier schoolkinderen houden hun ogen gericht op de passant. We zijn hier nog in Thailand, deze keer in de tuinen van het zomerpaleis van de koning. Je zag het veel trouwens, schoolklassen op excursie. De koning en koningin worden vereerd. Waag het niet iets onwelvoegelijks over hen te zeggen want je komt in het gevang. Heb ik me laten vertellen. De man heeft een slechte gezondheid en is al tijden niet meer in het openbaar verschenen. De mijne dus wel. Met mijn handtas over zijn schouder, zodat ik mijn handen vrij heb voor de camera.

2 thoughts on “Mensen op maandag

Geef een reactie

