Standpunt

P1180356
Dat ik er van hou om vanuit een hoog standpunt te fotograferen, zegt misschien wel wat over mij. Overzicht, daar hou ik van. Vanaf een parkeerdak kijk ik richting het toegangsplein van AH. De bonusaanbieding op het sandwichbord is vaag te zien. Het milieu-eiland, een brievenbus en twee zo-maar-neer-gezette scooters. Op de rand van de balustrade zien we duivenpoep. Meer valt er niet te vertellen. Mijn Sinterklaaspakjes liggen klaar, gedichten zijn geprint, de boodschappen tot en met zondag in huis. Vanavond eindelijk die uitgescheurde vakantiebroek onder de naaimachine leggen. Mijn actielijstje wordt kleiner en kleiner. Overzicht. Ik ben er dol op.

6 thoughts on “Standpunt

  1. Hoi Emie, het is net of ik mijn zus Gitty hoor: lijstjes maken, afstrepen en blij zijn met het ingekorte lijstje wat de dag daarop weer aangevuld word. Ik ben niet van de lijstjes en zeker niet van orde.
    Wel ontzettend leuk dat ik het allemaal wel herken. Geniet van de Sint en van de slinkende lijstjes.
    Marga Kok. Xx

  2. Na ieder actie-lijstje komt er wel weer een ander .
    Hoe Herkenbaar …..
    Alvast een mooi Sinterklaas-Feest.
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

