Verbouwen

P1180346
Nogal veel op pad geweest vandaag. Kapper en kringloop en naar zusje en zwager. Bovendien met mijn vader even naar de oogpoli van het ziekenhuis waarin ik ooit werkte. Dat ziekenhuis wordt grondig verbouwd. Er zijn afdelingen in het gebouw waarin ik de weg nauwelijks meer terug kan vinden. Het deel waar ik mijn kantoortje had, wordt afgebroken. Aan de voorkant wordt gebouwd aan een prachtig nieuw beddenhuis. Over enige tijd is MCH Antoniushove compleet aangepast, supermodern en van alle gemakken voorzien. Gelukkig hoeft mijn vader niet grondig te worden gerenoveerd.

8 thoughts on “Verbouwen

  1. Hetzelfde is gebeurd met het Goudse ziekenhuis, hele stukken zijn nu onbekend terrein voor mij. Wat het lastig maakt is dat wij, net zoals jullie, er iedere keer een half jaar niet zijn terwijl de ontwikkelingen door gaan.

    • Niemand gaat voor zijn plezier naar een ziekenhuis, maar als straks de boel weer op orde is, wordt de patiënt er wel beter van, Marthy. Ik ben wel eens in een nieuw Italiaans ziekenhuis geweest en dan keer je terug naar de zeventiger jaren..

Geef een reactie

