Mensen op maandag

P1170786
DSC_0292In Thailand heb ik zelden vrouwen met hoge hakken gezien. Vrijwel iedereen loopt op slippers. Handig, want vóór het naar binnengaan van huis of tempel, stap je daar zó uit. Dat dit alles mij opviel komt vast ook door ons verblijf in Italië. Ik denk dat de hoge hak daar is uitgevonden. Over het algemeen wordt er ook nog eens elegant mee gelopen. Het is mij een raadsel hoe de dames dat voor elkaar krijgen. Deze feestbenen zag ik op een bruiloft in Gubbio. De pantoffelparade trof ik aan bij een tempel in Bangok.

6 thoughts on “Mensen op maandag

    • Ik denk dat al die hooggehakte meisjes stiekem een paar slippers in hun handtas hebben, Marthy. En in het geval van Maxima, die schopt die schoenen ook vast uit als ze in de auto stapt. Maar het blijft knap dat ze er sowieso op kunnen lopen.

Geef een reactie

