Laatste dag

IMG_20141116_085142
De dagen met elkaar verlopen volgens een zelfde patroon. Vroeg in de ochtend wordt door sommigen gesport. Tot mijn eigen verbazing hoor ik daar ook af en toe bij. Dan ontbijten we gezamenlijk waarna we ‘iets’ gaan doen. Rond een uur of vier valt er een tropische bui en zitten we binnen. Met een boek of vaker nog met tablet en mobieltjes. We drinken thee en bedenken waar we gaan eten. Vandaag is het onze laatste hele dag samen. Twee broers en een zus, een schoonzusje, een zwager en ikzelf. Drie talen, dus veelvuldig vertalen. Jeugdherinneringen en verhalen over eerdere reunies. Wereldpolitiek, de verschillen tussen onze vaderlanden, Thailand, Zwarte Piet; geen onderwerp bleef onbesproken. En bovendien lossen we en passant alle wereldproblemen op. Wat een perfecte tijd hebben we met elkaar doorgebracht.

9 thoughts on “Laatste dag

      • Ja , dat kan ik mij levendig voorstellen , ik noem dat het heimwee-gevoel
        wat er dan ” over” je komt …..

        Alvast voorspoedige reis en behouden thuiskomst.
        Gr.Grt.
        Ria

Geef een reactie

