De wereld van het luxe

IMG_20141116_090531

Na een paar goed gevulde dagen doen we het vandaag rustig aan. We verkennen onze nieuwe omgeving en kunnen daar wel aan wennen. We gaan naar het strand, het zwembad en om niet helemaal lui te zijn bezochten we zelfs voor het ontbijt de fitnessruimte.  Niet te vergelijken met de vaste polder wandeling maar toch in beweging. Ik denk dat we ons ook de komende dagen goed kunnen vermaken en ik heb zo maar het idee dat niemand daar van opkijkt.

11 thoughts on “De wereld van het luxe

  1. Zo te lezen en te zien is het erg ” behelpen ” daar …. Sterkte hoor ….🎎🎎
    Grote groet en veel plezier,
    Ria

  2. Hier en daar lezen we over de aankomst van sinterklaas en dat voelt surrealistisch, Marthy. Het is nu kwart over vijf en een tropisch buitje is losgebarsten, dus drinken we binnen een kop thee maar zonder speculaas

  3. Het is hier zondagmorgen, half tien en buiten regent het en is het oerhollands grijs. En als ik dan jouw foto zie……..! Maar wij hebben straks gevulde speculaas bij de koffie en ik maak me sterk dat jullie dat hebben.

Geef een reactie

