Mensen op maandag

P1180154
Over een paar dagen hopen wij er ook weer zo bij te zitten. Echt waar. Mensen die me langer volgen, weten dat A3’s familie zeer verspreid over de wereld woont. En dat we, als het even kan, elkaar om de drie jaar treffen. Australië was als gastland aan de beurt maar om allerlei praktische redenen, vindt de reünie in Thailand plaats. We vliegen vandaag naar Bangkok en de komende vier dagen staan op deze plek stukjes over Napels. Zo hoef ik me niet meteen in allerlei bochten te wringen om het bloggen op te pakken. Aan het eind van de week hoop ik me weer live te melden vanuit Azië.

Voor mijn nieuwste gastblog op Ciao Tutti klik hier of kijk onder het kopje Dag allemaain de zwarte balk bovenaan

4 thoughts on “Mensen op maandag

Geef een reactie

