Bestemming

DSC_0003

Eindelijk heeft het A-gebouw, zoals wij het zijn blijven noemen, vaste bewoners. Dit deel van de voormalige TU in Delft was vroeger de bibliotheek. Recent is er een opleidingscentrum in gehuisvest en daarmee is ook dat onderdeel van dit fraaie pand in oude luister hersteld. Vanuit de keuken kijken we er recht op aan. Vooral bij invallende duisternis levert dat dit leuke plaatje op. Jammer dat in het raam onze eigen huis weerspiegelt. Meestal open ik een venster voor een foto, maar in dit geval levert me dat geen goed standpunt. Enfin, neem maar van me aan dat ik er reuze mijn best voor heb gedaan.

6 thoughts on “Bestemming

Geef een reactie

