Zestiger jaren

P1180276

Het was rond de tijd dat mijn ouders twaalf-en-een-half jaar getrouwd waren, dat deze foto is gemaakt. Een oom die aardig kon fotograferen maakte een hele serie foto’s van ons gezin. Ik weet nog hoe het voelde om zo te moeten poseren. De vergelijking met de toenmalige koninklijke familie werd vaak gemaakt vanwege de vier dochters maar daarmee hield de overeenkomst wel op. Het is een dierbare foto die in een klein lijstje bij ons in de kamer staat. Wie ik ben? Dat staande meisje rechts. Ik voelde me behoorlijk prinses-ig die dag.

7 thoughts on “Zestiger jaren

  1. Daar kun je blij om zijn , dat de vergelijking ophield bij de ” vier dochters ” ….
    Het is een mooi familie plaatje .
    De meisjes zitten zo’n beetje 2 maal 2 bij elkaar v.w.b. leeftijd ??
    Gr.Grt.
    Ria

    • Onwillekeurig werden we verdeeld in de oudste en de jongste twee, Ria. We zijn uit 50, 52, 56 en 59. Na Prins Bernhards bekentenissen vond mijn vader het helemáál niet leuk meer als de vergelijking werd gemaakt. Maar ook voor die tijd was er geen enkele reden hoor, wij vormden een veel leuker gezin.

Geef een reactie

