Vier op een rij

DSC_0015

Zo, eindelijk weer eens een zeezicht in plaats van een bomenblog. We hebben vanmorgen met kinderen en kleinkinderen in Kijkduin ontbeten en na afloop een frisse neus gehaald. Er waren kitesurfers bezig die op de onverdeelde aandacht van de kinderen konden rekenen. Ik keek op mijn beurt weer met meer dan gemiddelde aandacht naar die vier vrolijkerds. De Hollandse kust met zijn ruimte, geuren en geluid verveelt me nooit. Ook al kijken we hier tegen vier achterkanten aan, van dit plaatje word ik dus blij.

6 thoughts on “Vier op een rij

  1. Ja , daar word je blij van.Wij waren het weekend ook blij ,
    Met de familie vierden wij de 90e verjaardag van mijn moeder.
    Gr.Grt.
    Ria

Geef een reactie

