Goud

DSC_0007

We zijn vandaag maar eens begonnen met een tochtje door de buitengebieden. Lekker op het fietsje. Je kunt je op zo’n prachtige dag als deze compleet uitleven met foto’s maar daar had ik nou eens even geen zin in. De foto die ik in ochtendjas en met de cappuccino nog binnen handbereik vanuit het raam maakte, moet het zijn. De zon doet zijn gouden werk al, de roeister moet nog op gang komen. En ik op dat moment ook. Vanmiddag bezocht ik een stoffenmarkt op De Markt, vanavond komen vrienden mosselen eten. De belofte van een mooie dag die vanmorgen nog in de lucht hing, komt wat mij betreft helemaal uit.

2 thoughts on “Goud

  1. Wat een genot, zo’n dag. Fietsen (heb ik ook gedaan), stoffenmarkt (had ik wel willen doen) en vanavond eters. Wij zijn vanavond met zijn tweeën, maar morgen….!

Geef een reactie

