Koude voeten

DSC_0036
Pas vanmiddag, toen de zon eindelijk een beetje was doorgebroken, maakte ik een wandelingetje door het centrum van Delft. Dat blijft vet genieten om het maar eens populair te zeggen. De Rietveldse Toorn (dit is de spelling op de koperen gevelplaat) staat met zijn voeten in het water en komt wel vaker langs op mijn blog (klik). De toren kent een heel lange geschiedenis (klik) van verdedigingstoren, korenmolen, tapperij tot woonhuis. Een historisch en romantisch plekje om te wonen maar ik zou niet graag ruilen. Het lijkt me dat het er altijd koud, kil en vochtig is. Ik ben toch meer van het hoog en droog.

5 thoughts on “Koude voeten

  1. Helemaal met Ria eens, hoog is niet nodig voor mij maar droog en behaaglijk, heerlijk. Wij gingen er vanmorgen op uit met het idee dat die natte mist wel snel op zou trekken. Tot op het bot versteend kwamen we thuis en wat is dan een warm, comfortabel huis toch lekker.

  2. Hoog is misschien niet het belangrijkste maar droog wél . !!
    Koud , Kil en vochtig ….brrrr. slecht voor onze botten .
    Maar de foto oogt heel ” vriendelijk ”
    Gr.Grt.

Geef een reactie

