Heus wel herfst

P1180129

Bovenin de zwarte balk heb ik een nieuwe pagina gemaakt waarin al mijn gastblogs op Ciao Tutti zijn verwerkt. Onder het kopje Dag allemaal lees je, zo je dat wilt, ons Italiaanse avontuur. Maar je kunt ook gewoon hier klikken voor mijn laatste bijdrage. Intussen lijken onze werkzaamheden hier ter plaatse zich te intensiveren want er is zo aan het eind van het seizoen veel te doen. We ruimen en rommelen en hebben er nog steeds mooi weer bij. En vooruit, na een dier gisteren, doen we er vandaag gewoon nog één. Ook deze deed nogal uitsloverig zijn best mijn aandacht te trekken. En ach, dan ben ik ook de flauwste niet.

7 thoughts on “Heus wel herfst

  1. De ( voorlopig ? ) laatste bijdrage in CiaoTutti is weer leuk om te lezen.
    De spin ….ik heb er niets mee…, maar velen denken daar anders over.
    Gr.Grt.
    Ria .

  2. Wij zijn hier nog maar een paar dagen en ik heb nog ontzettend veel te doen, ik ken dat gevoel. En wat denk je, het regent pijpenstelen! En ik heb nog zoveel buiten te doen.

Geef een reactie

